Cvičení na rotaně

Jak cvičit na rotaně. Poradíme vám prima cviky.

Rotana, nebo-li rotační disk slouží k hubnutí a posilování v oblasti boků a šikmých břišních svalů.

Na rotaně se provádí krátké otáčky ze strany na stranu. Tím působíme na boky a bříško.

Na větší rotaně (průměr 40 cm) se dají posilovat i nohy tím, že je dáme dále od sebe.

Dále platí běžné rady pro cvičení k hubnutí

  • cvičte alespoň 30 minut, teprve poté budete hubnout
  • pro zhubnutí cvičte nejlépe ráno na lačno
  • pokud vás začne při rotování píchat v boku, zkuste zpomalit, nebo zhluboka dýchat

Doporučujeme rotanu s digitálním počitadlem.

Novinky

Fitness pomůcky mají desítky využití. Vyberte si tu správnou

Dnes se podíváme na fitness potřeby dle využití. 


Efektivní cvičení na fitness trampolínkách

Chcete si pořádně zacvičit? Zkuste fitness trampolínky, moderní cvičení na protažení celého těla. 


Ke cvičení patří i správná životospráva

Pokud chcete, aby vaše snaha o posílení těla, nebo hubnutí měla efekt, je třeba správně jíst. Máme pro vás několik tipů na účinný fitness jídelníček.