Dámy, chopte se švihadla a dejte sbohem celulitidě!

Mnoho žen následně rezignovalo, když jim drahé krémy, zábaly či lymfodrenážní přístroje vůbec nepomohly od nevzhledné pomerančové kůže, tedy celulitidy. Případně se nechaly ukolébat názory o dědičnosti a nezvratitelnosti tohoto problému.

Účinná redukce celulitidy ale existuje. Je jí docela prostý, od dětství dobře známý pravidelný skok přes švihadlo. Cvičení, které spaluje tuk stejně tak dobře jako běh a cyklistika. Posiluje oběhový systém, zvyšuje kondici, kloubní pohyblivost a krásně tvaruje nohy. Jeho účinek však zpozorujete i na pažích, ramenou a prsních svalech.

Švihadlo přitom koupíte už za méně než stokorunu. Na trhu jsou samozřejmě i nákladnější švihadla s ergonomickou rukojetí nebo počítadlem přeskoků, ale pořád patří k levným fitness potřebám. K tomu stačí obout kvalitní boty a můžete začít. Jen pokud máte nějaká zdravotní omezení, poraďte se nejdříve s lékařem.

Jak správně skákat přes švihadlo?

  • Nejlépe třikrát týdně po ranní rozcvičce, zpočátku jen několik minut.
  • Udržovat vzpřímený trup a pokrčené paže od loktů po ramena pevně u těla.
  • Dbát na to, aby kroužení švihadlem vycházelo ze zápěstí. 
  • Pérovat na špičkách – nedotýkat se patami země.
  • Střídat různé styly – snožmo, po jedné noze, střídavě po pravé a levé noze…
  • Šetřit klouby – ideální poskoky jsou jen do 5 cm.

Novinky

Fitness pomůcky mají desítky využití. Vyberte si tu správnou

Dnes se podíváme na fitness potřeby dle využití. 


Efektivní cvičení na fitness trampolínkách

Chcete si pořádně zacvičit? Zkuste fitness trampolínky, moderní cvičení na protažení celého těla. 


Ke cvičení patří i správná životospráva

Pokud chcete, aby vaše snaha o posílení těla, nebo hubnutí měla efekt, je třeba správně jíst. Máme pro vás několik tipů na účinný fitness jídelníček.